Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

Sängliggande,skoj med en hylla,pakistansk kebab med raita och melodifestivalmys

Av Susanne - 14 mars 2015 20:38

     

Att vakna idag var inte lätt. Fick stödja mig i väggen för att komma ut ur sovrummet. Ont till tusen och absolut ingen energi. O mina knän håller på att ta kål på mig. Världens bästa sambo fixade frukost. Sen blev det ryggliggande i soffan i över 3 timmar. Passade på att ha lite skoj med Rocky och vår lådlösa hylla. Han klättrade,kröp och trixade med denna hylla. Har kännt mig nollställd hela dagen. Funkar inte kroppen så funkar inte huvudet. 2 timmars sömn och vaknar meD krypande smärta fr topp till tå. 10 steg fr sängen till soffan Där sambon dukat upp festmiddag med kebab.raita och Lepine bröd. Nu ligger jag åter i soffan. Melodifestivalmys. Senare ska det ätas glass :)

 
 
Oslofru

Oslofru

17 mars 2015 10:18

Vilken söt vovve :)

http://www.oslofru.com

Susanne

17 mars 2015 10:26

Tack! Min guldklimp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 10 april 2015 13:53

Helt slut idag. Kroppen vägrar fungera o huvudet är helt tomt. Är nog gårdagens läkarbesök o resa som tagit slut på både kropp o knopp. Det gick ju bra men det tog alla krafter o lite till. Sambon rastade hunden i morse o nyss gick en kompis med hono...

Av Susanne - 9 april 2015 21:28

ÄNTLIGEN! verkar ha hittat en läkare nu som förstår mig,har kunskap om ME o fibro o är villig att ta tag i allt o hjälpa mig till en hållbar situation o framtid. lååååång resa till annan kommun men fasiken vad det var värt det. Ska testa annan antide...

Av Susanne - 8 april 2015 12:55

http://www.expressen.se/gt/lexgt/me-sjuka-susanne-kallades-lat-av-lakarna/   inte te lätt att blotta sig inför alla men jag är nöjd att jag försökt göra något och inte bara är tyst.  ...

Av Susanne - 28 mars 2015 17:28

Så här såg min läkare ut under dagens besök,som ett stort frågetecken. Han trodde att hans usla komplettering av mitt läkarintyg godkänts o att jag nu ville ha för ny period. Måttligt intresserad var han över att ens behöva fundera på gamla läkarinty...

Av Susanne - 26 mars 2015 17:37

Allt är upp och ner nu.... Gottfriedsläkaren säger att jag måste ta ett steg tillbaka för att överhuvudtaget kunna bli bättre. Vc läkaren fixar inte att komplettera mitt värdelösa läkarintyg o fk ger mig nu en sista chans att fixa det,annars blir jag...

Presentation


Kämpar med att få livet och kroppen att fungera trotsfibromyalgi och ME. Inte lätt men tack vare sambon,min hund,2 katter och få riktiga vänner kämpar jag på

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards