Direktlänk till inlägg 9 april 2015

Hallelulja,äntligen en förstående läkare med kunskap om fibro o ME!

Av Susanne - 9 april 2015 21:28

ÄNTLIGEN! verkar ha hittat en läkare nu som förstår mig,har kunskap om ME o fibro o är villig att ta tag i allt o hjälpa mig till en hållbar situation o framtid. lååååång resa till annan kommun men fasiken vad det var värt det. Ska testa annan antidepressiv medicin än jag tar nu som kan hjälpa mot ME. Sen ska han hjälpa mig med läkarintyg som godkänns och förstår att korta sjukskrivningar bara stressar och inte hjälper. Han förstår att jag behöver tid att få komma tillbaka helt innan jag är redo att försöka arbetsträna el liknande. 19 dagar nu utan fk,läkarbesök mm. Och jag har fått tid till vidarkliniken om 2.5 månad!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 10 april 2015 13:53

Helt slut idag. Kroppen vägrar fungera o huvudet är helt tomt. Är nog gårdagens läkarbesök o resa som tagit slut på både kropp o knopp. Det gick ju bra men det tog alla krafter o lite till. Sambon rastade hunden i morse o nyss gick en kompis med hono...

Av Susanne - 8 april 2015 12:55

http://www.expressen.se/gt/lexgt/me-sjuka-susanne-kallades-lat-av-lakarna/   inte te lätt att blotta sig inför alla men jag är nöjd att jag försökt göra något och inte bara är tyst.  ...

Av Susanne - 28 mars 2015 17:28

Så här såg min läkare ut under dagens besök,som ett stort frågetecken. Han trodde att hans usla komplettering av mitt läkarintyg godkänts o att jag nu ville ha för ny period. Måttligt intresserad var han över att ens behöva fundera på gamla läkarinty...

Av Susanne - 26 mars 2015 17:37

Allt är upp och ner nu.... Gottfriedsläkaren säger att jag måste ta ett steg tillbaka för att överhuvudtaget kunna bli bättre. Vc läkaren fixar inte att komplettera mitt värdelösa läkarintyg o fk ger mig nu en sista chans att fixa det,annars blir jag...

Av Susanne - 22 mars 2015 13:00

I torsdags var jag på återbesök på gottfriedskliniken för spec ME:n. Jag hade gråten i halsen hela besöket o sambon var med o förklarade hur dåligt jag mår just nu. Jag berättade hur min vecka ser ut o hur lite jag har kraft att göra o läkarens respo...

Presentation


Kämpar med att få livet och kroppen att fungera trotsfibromyalgi och ME. Inte lätt men tack vare sambon,min hund,2 katter och få riktiga vänner kämpar jag på

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards